"מכל לקוחותי השכלתי"!
מחשב חדש של ורד (שם בדוי כמובן), מנויה שלי לתמיכה מרחוק , התנתק מהאינטרנט לחלוטין
מדובר במחשב חדש שרק לפני יומיים נקנה ויומיים עבד ללא כל תקלה , עד שהאינטרנט האלחוטי נעלם והקשר לאינטרנט אבד יחד איתו,
במצב כזה יכולת התמיכה מרחוק מאוד מוגבלת (רק טלפונית) ולכן ניסיתי לחבר אותה באמצעות כבל רשת ,ללא הצלחה.
עברנו ביחד על כל האפשרויות לתיקון אבל ללא הצלחה.
הסרנו את כל התוכנית שהיא התקינה ביממה האחרונה כולל אנטי וירוס AVG 2013
כלום לא עזר המחשב סרב להתחבר לנתב האינטרנט וכמובן גם לא לאינטרנט
בצר לנו פנינו לנציג התמיכה המעולה של DELL ולאחר שסיפרנו את כל התהליכים שעשינו הציע התומך להסיר את האנטי וירוס McAfee שהותקן במקור ע"י היצרן על המחשב , לפי המידע שנמסר לנו,
אתמול (25/10/2012 ) היה עדכון כושל של תוכנת האנטי וירוס שגרם לחסימת כרטיסי הרשת.
אז אני למדתי וגם אתם יכולים ללמוד כלל חשוב האנטי וירוס שמסופק עם המחשב החדש מוגבל בזמן
(30) יום במיקרה זה , יש להתקין אנטי וירוס חדש (יכול להיות חינמי) ואז להסיר את האנטי וירוס הזמני