תמיכה ותיקון תקלות במערכת המחשוב מרחוק(דרך האינטרנט) והדרכה מרחוק
ערכות המחשוב המתקדמות נוטות לפתח תקלות, חלקן הקטן מסובכות ודורשות טיפול טכנאי בבית הלקוח או אפילו במעבדה .לעומת זאת הרוב המכריע של התקלות ניתנות לפתרון פשוט :הלקוח מפעיל פקודות שרות שמוטמעות בתוך מערכת ההפעלה בהנחיה טלפונית של טכנאי .במידה והלקוח אינו יכול או אינו רוצה, הוא יכול ליזום קריאת שרות, להפעיל תוכנה מיוחדת שמאפשרת לטכנאי במעבדה, לראות את המסך של הלקוח ולהפעיל מרחוק, דרך האינטרנט כלים מתקדמים על מחשב הלקוח בצורה מאובטחת, תוך כדי העבודה ניתן לשמור קשר קול/תמונה בין הטכנאי ללקוח.בסוף התהליך מנותק הקשר לחלוטין והמערכת חוזרת לשליטה מלאה של הלקוח , לטכנאי אין כל יכולת לחדש את הקשר, ללא אישור מחדש של הלקוח.שימוש בתוכנה מיוחדת זו , מאפשרת למדריך במרכז השרות GP4PCלתת גם הדרכה טכנית למנוי בשימוש בתוכנה או בציוד חדש, בכל זמן ההדרכה נשמר קשר קול/תמונה עם הלקוח והמדריך יכול לראות את מסך הלקוח מרחוק השרות ניתן אך ורק למנויים, וחוסך קריאות שרות יקרה של טכנאי לבית הלקוח והמתנה לטכנאי. |